Administrativa, fakturace s AJ

ID inzerátu:2238775

Místo pracoviště:Chrudim, kraj: Pardubický kraj

Obory:Administrativa, Banky, finance, Doprava, logistika

Nabízená výše platu:neuvedeno

Datum nástupu:kdykoli

Počítačové znalosti:neuvedeno

Popis společnosti

Manpower Inc. je jedna z předních světových společností v oblasti personálních služeb. Společnost vytváří a poskytuje služby, které umožňují jejím klientům dosáhnout úspěchu v měnícím se světě práce.
Společnost s ročním obratem 22 miliard USD vytváří a poskytuje služby pokrývající celý zaměstnanecký a obchodní cyklus, kam patří poskytování zaměstnanců na dobu neurčitou i určitou, hodnocení a výběr pracovníků, školení, outplacement, outsourcing a poradenské služby.

Popis pozice

Co si představíte pod ideálním zaměstnáním?


Je to administrativní práce? Základy účetnictví? Zákaznický servis?


 


Ano? Skvělé!


Vaší náplní práce totiž bude práce s fakturami (jejich příprava a zpracování), budete také odsouhlasovat platby klientům, spravovat data v informačním systému SAP.


Budete komunikovat v angličtině, ať se dalšími odděleními společnosti nebo přímo se zákazníky.


Pokud se orientujete také v logistice, nebudeme Vás nutit od oboru odcházet. Budete moci spravovat účetní výkazy pro autodopravce, komunikovat s nákladní dopravou, řešit pohledávky autodopravců a spravovat jejich účty.


Nebo se můžete starat o vozový park a mít dohled nad veškerými údaji o vozidlech (STK, zdanění), zapisovat stížnosti a zpracovávat administrativní záležitosti.


 


Náplň práce se bude odvíjet dle Vašeho zaměření a zkušeností. Pokud si troufnete, a budete vše znát, můžete se stát team leaderem!

Požadujeme

  • Striktní požadavky nemáme, důležité je, aby Vás práce bavila.

    Abyste tuto práci ale zvládali, musíte mít komunikativní znalost AJ - komunikovat budete na denní bázi (ústně, písemně). Při prozkoušení Vás čeká malý testík.

    Předpokládáme SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru, u logistiky dopravního směru).

    Protože bude náplň práce rozmanitá, určitě se Vám budou hodit zkušenosti z administrativy, zákaznického servisu či jednoduchého účetnictví.

    Denně budete pracovat s informačním systémem, proto je nutné umět pracovat na PC, znalost SAPu je výhodou.

     

Nabízíme

  • Proč Vás tato práce bude bavit?

    Protože budete pracovat v mezinárodní společnosti, které Vám umožní zlepšování svých dovedností (především AJ).

    Hledáme kandidáty, kteří hledají dlouhodobé uplatnění, proto budete mít smlouvu na dobu neurčitou.

    Čeká Vás zajímavé ohodnocení v závislosti na Vašich zkušenostech! K tomu budete mít 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování apod.

    Denně budete docházet do moderního a přátelského pracovního prostředí na Pardubicku, kde všichni budete na stejné lodi.

     

Zaměstnavatel

Kontaktní osoba:Simona Šťastná

Adresa:Pernerova 168, Pardubice, Pardubice, 53002

Odpovědět na tuto pozici

Položky označené * je nutné vyplnit.

Jméno *

Příjmení *

E-mail *

Telefon

Zpráva *

Přiložit CV

(formáty DOC, XLS, PDF)

Sdílet: Linkuj si!Jaggni to!MediablogTopOdkazyPřidej odkaz na Bookmarky.czTopClankypošli na vybrali.sme.skDel.icio.uspošli na digg.comSdílej na Facebooku!Sdílej na Twitteru!Sdílej na Technorati!Sdílej na LinkedIn!Sdílej na Google!
 

Aktuální inzeráty

BRIGÁDA NA LÉTO VE...

dnes | Turnov

Prodavačka uzenin ...

dnes | České Budějo...

Operátor skladu - ...

dnes | Krupka

Zámečník, seřizova...

dnes | Hranice

OBCHODNÍ REFERENT ...

dnes | Hlavní město...

ÚČETNÍ SPECIALISTA

dnes | Slaný

Obchodní zástupce ...

dnes | Moravskoslez...

Obráběč kovů CNC a...

dnes | Ostrava

IT Specialista spr...

dnes | Ostrava

Účetní

dnes | Hlavní město...

SENIOR ÚČETNÍ - po...

dnes | Chomutov

Team leader s AJ n...

dnes | Ostrava

Svářeč - nástup do...

dnes | Nový Jičín

Vrať se s námi do ...

dnes | Rakovník

Junior / Mid-level...

dnes | Hlavní město...

Všechny inzeráty