Asistent/ka vedení společnosti

ID inzerátu:2332264

Místo pracoviště:Praha, kraj: Hlavní město Praha

Obory:Administrativa

Nabízená výše platu:neuvedeno

Datum nástupu:kdykoli

Počítačové znalosti:neuvedeno

Popis společnosti

Manpower Inc. je jedna z předních světových společností v oblasti personálních služeb. Společnost vytváří a poskytuje služby, které umožňují jejím klientům dosáhnout úspěchu v měnícím se světě práce.
Společnost s ročním obratem 22 miliard USD vytváří a poskytuje služby pokrývající celý zaměstnanecký a obchodní cyklus, kam patří poskytování zaměstnanců na dobu neurčitou i určitou, hodnocení a výběr pracovníků, školení, outplacement, outsourcing a poradenské služby.

Popis pozice

Na této pozici budete pravou rukou pro top management naší společnosti. Vaše náplň práce bude velmi různorodá – od plánování meetingů a správu kalendářů, až po tvoření prezentací a různých reportů. Na starosti budete mít také plánování a koordinaci firemních meetingů, porad a akcí (od místa konání, přes občerstvení až po logistiku) i např. zahraničních cest Country manažerky a péči o zahraniční návštěvy. Při všech těchto úkolech využijete svojí pokročilou angličtinu. Nedílnou součástí pracovní náplně je i plnění dalších ad hoc úkolů.

Požadujeme

  • Koho hledáme:

    Vždy usměvavou kandidátku/kandidáta s pozitivním přístupem a reprezentativním vystupováním. Určitě využijete svoje organizační schopnosti a systematičnost i AJ na pokročilé úrovni (slovem i písmem) – budete komunikovat nejen se zahraničními návštěvami. Pokud jste člověk, který má rád výzvy a umí pracovat rychle a efektivně, pak je tato práce právě pro Vás! Aktivně využijete také svůj řidičský průkaz.

Nabízíme

  • Co můžete očekávat Vy?

    Získáte zajímavou a různorodou práci, ve které využijete svojí angličtinu. Pracovat budete přímo u nás - v ManpowerGroup - v mezinárodní společnosti, která má přední postavení na trhu v ČR i zahraničí, takže u nás získáte mnoho zkušeností. Samozřejmostí je u nás příjemné a moderní pracovní prostředí se skvělou dostupností (Praha 1, Florentinum). Připraveny jsou pro Vás také benefity jako např. flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené, mobilní telefon i pro soukromé účely, stravenky, sick days a další.

Zaměstnavatel

Kontaktní osoba:Kamila Šedivá

Telefon:608 045 552

Adresa:Na Florenci 15/2116, Praha 1, Praha 1, 11000

Odpovědět na tuto pozici

Položky označené * je nutné vyplnit.

Jméno *

Příjmení *

E-mail *

Telefon

Zpráva *

Přiložit CV

(formáty DOC, XLS, PDF)

Sdílet: Linkuj si!Jaggni to!MediablogTopOdkazyPřidej odkaz na Bookmarky.czTopClankypošli na vybrali.sme.skDel.icio.uspošli na digg.comSdílej na Facebooku!Sdílej na Twitteru!Sdílej na Technorati!Sdílej na LinkedIn!Sdílej na Google!
 

Aktuální inzeráty

MISTR VÝROBY

dnes | Chomutov

Šička - opravy oděvů

dnes | Kralupy nad ...

Mzdová účetní, Pra...

dnes | Hlavní město...

Mistr do oddělení ...

dnes | Hlavní město...

Referent zákaznick...

dnes | Hlavní město...

Elektromontér NN, ...

dnes | Hlavní město...

Test Engineer - Mo...

dnes | Mladá Boleslav

Junior Test Engineer

dnes | Mladá Boleslav

System Engineer - ...

dnes | Prague

IT Analytik - junior

dnes | Praha

Linux Administrátor

dnes | Praha

Tester/Quality Eng...

dnes | Praha

Programátor C++ / ...

dnes | Praha

Senior C# Programá...

dnes | Praha

Všechny inzeráty