Team Leader nákupu s NJ a AJ - Ostrava

ID inzerátu:2383032

Místo pracoviště:Ostrava, kraj: Moravskoslezský kraj

Obory:Obchod, prodej, nákup

Nabízená výše platu:neuvedeno

Datum nástupu:kdykoli

Počítačové znalosti:neuvedeno

Popis společnosti

Manpower Inc. je jedna z předních světových společností v oblasti personálních služeb. Společnost vytváří a poskytuje služby, které umožňují jejím klientům dosáhnout úspěchu v měnícím se světě práce.
Společnost s ročním obratem 22 miliard USD vytváří a poskytuje služby pokrývající celý zaměstnanecký a obchodní cyklus, kam patří poskytování zaměstnanců na dobu neurčitou i určitou, hodnocení a výběr pracovníků, školení, outplacement, outsourcing a poradenské služby.

Popis pozice


  • zodpovídá za vedení, rozvoj a motivování svých podřízených (cca 15 zaměstnanců), produktivitu a výsledky týmu včetně dodržování SLA a KPI

  • udržuje vztahy s klienty (manažery) a zodpovídá za kvalitu poskytovaných služeb

  • řeší personální záležitosti v rámci týmu

  • zadává a kontroluje práci, zodpovídá za každodenní výstupy svého týmu

  • participuje na projektech společnosti

  • zpracovává reporting pro nadřízené i klienty

  • účastní se telekonferencí se zahraničními klienty

Požadujeme

    • velmi dobrou znalost německého/anglického jazyka, komunikativní znalost druhého cizího jazyka
    • mít chuť učit se novým znalostem a rozvíjet se v oblasti vedení lidí a nákupu
    • prozákaznický přístup
    • dobré komunikační a organizační dovednosti
    • předchozí pracovní zkušenosti s vedením lidí
    • pochopit souvislosti práce svého týmu
    • zlepšování procesu ve svém týmu
    • uživatelsky ovládat sadu MS Office, znalost nákupních systémů

Nabízíme

  • Na co se můžete těšit?

    • tým opravdových expertů na svou činnost
    • vedení a motivace zaměstnanců
    • možnost práce z domova a flexibilní pracovní dobu
    • denní využití cizího jazyky
    • možnost služebních cest do Německa
    • přátelský kolektiv
    • odpočinkové místnosti
    • team-buildingy

    Co Vám můžeme nabídnout?

    • 5 týdnů dovolené, flexibilní pracovní dobu, home office a firemní mateřské školky pro lepší skloubení pracovního a soukromého života
    • individuální rozpočet na benefity ve výši min. 24 000 Kč, který si můžete proměnit na kombinaci až 8 dní volna navíc, bodů do cafeterie či příspěvků na penzijní a/nebo životní pojištění
    • příspěvek na stravování ve formě stravenek nebo příspěvku ve firemní kantýně
    • nejrůznější slevy a zvýhodněné nabídky

Zaměstnavatel

Kontaktní osoba:Eva Bordovská

Adresa:Sokolovská 38, Praha 8, 186 00

Odpovědět na tuto pozici

Položky označené * je nutné vyplnit.

Jméno *

Příjmení *

E-mail *

Telefon

Zpráva *

Přiložit CV

(formáty DOC, XLS, PDF)

Sdílet: Linkuj si!Jaggni to!MediablogTopOdkazyPřidej odkaz na Bookmarky.czTopClankypošli na vybrali.sme.skDel.icio.uspošli na digg.comSdílej na Facebooku!Sdílej na Twitteru!Sdílej na Technorati!Sdílej na LinkedIn!Sdílej na Google!
 

Aktuální inzeráty

Vývojový konstrukt...

včera | Pardubický kraj

Strojní konstruktér

včera | Pardubický kraj

Projekt manažer/ka

včera | Hradec Králové

Konstruktér

včera | Písek

SPRÁVCE BUDOV A TE...

včera | Jihočeský kraj

Třídění víček - Te...

včera | Teplice

Finanční controlle...

včera | Plzeňský kraj

HPP_Mytí letadel n...

včera | Hlavní město...

Pracuj na Letišti ...

včera | Hlavní město...

Nejvyšší mzda ze v...

včera | Hlavní město...

MANAŽER KVALITY

včera | Plzeňský kraj

HEAD OF QUALITY

včera | Plzeňský kraj

CALL CENTRUM PRO F...

včera | Praha

Accounts Payable S...

18.11.2017 | Hlavní město...

Operátor linky

18.11.2017 | Ostrava

Všechny inzeráty