Asistentk/ka oddělení Business Development...

ID inzerátu:2396615

Místo pracoviště:Hlavní město Praha

Obory:Administrativa, Audit, daně, účetnictví

Typ pracovního vztahu:HPP

Nabízená výše platu:neuvedeno

Datum nástupu:kdykoli

Počítačové znalosti:neuvedeno

Popis společnosti

Manpower Inc. je jedna z předních světových společností v oblasti personálních služeb. Společnost vytváří a poskytuje služby, které umožňují jejím klientům dosáhnout úspěchu v měnícím se světě práce.
Společnost s ročním obratem 22 miliard USD vytváří a poskytuje služby pokrývající celý zaměstnanecký a obchodní cyklus, kam patří poskytování zaměstnanců na dobu neurčitou i určitou, hodnocení a výběr pracovníků, školení, outplacement, outsourcing a poradenské služby.

Popis pozice



Administrativní podpora vedení oddělení BD a celého týmu

Podpora při realizaci klíčových klientských programů - zasílání nominačních emailů, účast na regionálních kolech, zjišťování zpětné vazby, zajištění cateringu apod.

Správa jednotlivých nástrojů a programů pro budování vztahů s klienty

Úzká spolupráce s marketingovým týmem, komunikace s kolegy napříč firmou

Práce s interními databázemi a systémy

Administrativní podpora projektu Podnikatel roku, aktualizace webu

Požadujeme

  • Co budete potřebovat?

    Ochotu učit se nové věci. Protože jich nebude málo, hlavně ze začátku.
    Pokročilejší znalost Excelu. Práce s tabulkami, databázemi a přehledy bude na každodenní agendě a pokročilejší znalost Excelu práci usnadní.
    Dobrou znalost angličtiny. Ne všichni kolegové mluví česky, tak je potřeba jim zavolat, napsat nebo se s nimi osobně domluvit anglicky.
    Schopnost komunikovat s lidmi a zorganizovat si práci. Lehko se to řekne, ale ne každý to umí. Dodržování termínů a multitasking jsou při naší práci potřeba.
    A co je úplně nejdůležitější? Nadšení a týmový duch
    Zkušenosti z obdobné pozice. Oceníme zkušenosti z role podpory vedení.

Nabízíme


  • Atraktivní a motivující práci v mezinárodní společnosti
    Komunikace v anglickém jazyce na denní bázi
    Soustavné vzdělávání a mentorskou podporu
    Možnost kontinuálního rozvoje a získávání nových zkušeností
    Přátelský pracovní kolektiv.
    Širokou škálu benefitů
    6 týdnů dovolené
    27 tisíc Kč ročně v systému cafeteria
    Roční bonusy
    Moderní pracoviště v centru Prahy
    Přátelské pohovory : )
    Terasa a dobré kafe - nejlepší jsou dohromady

    Co ještě získáte?

    Skloubíte organizační dovednosti s pečlivostí při administrativě.
    Při práci na jednotlivých projektech se posunete ve svých organizačních a komunikačních schopnostech a dovednostech, ale zároveň budete mít prostor věnovat se pečlivé práci v rámci administrativní stránky projektů, která je neméně důležitá.
    Budete mít k dispozici vše, co budete k práci potřebovat.
    Poskytneme Vám všechny potřebné technologie, kanceláře na perfektním místě v centru Prahy, zázemí a veškerý komfort. Všechno Vám vysvětlíme a zaškolíme, abyste o své práci věděl/a všechno, co je potřeba

Zaměstnavatel

Kontaktní osoba:Mária Matisková

Adresa:Na Florenci 15, Praha 1, Praha 1, 110 00

Odpovědět na tuto pozici
Sdílet: Linkuj si!Jaggni to!MediablogTopOdkazyPřidej odkaz na Bookmarky.czTopClankypošli na vybrali.sme.skDel.icio.uspošli na digg.comSdílej na Facebooku!Sdílej na Twitteru!Sdílej na Technorati!Sdílej na LinkedIn!Sdílej na Google!
 

Aktuální inzeráty

Miluješ sladké? Je...

včera | Kolín

*** Technical Supp...

včera | Hlavní město...

Obchodní zástupce ...

včera | Ústí nad Labem

Elektromechanik- E...

včera | Ústecký kraj

včera | Hlavní město...

CI/CD Tools Engine...

včera | Hlavní město...

Hledá se šikovný K...

včera | Kladno

Hledá se seřizovač...

včera | Teplice

včera | Praha

Hledá se šikovný K...

včera | Rakovník

Hledáme šikovné ku...

včera | Mladá Boleslav

Pojď pracovat k ná...

včera | Mladá Boleslav

Mistr ve strojní v...

včera | Plzeňský kraj

Praca dla zręcznyc...

včera | Ostrava

MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ, 6...

včera | Hlavní město...

Všechny inzeráty