Real Estate Specialist

ID inzerátu:2433369

Místo pracoviště:Hlavní město Praha

Obory:Administrativa

Typ pracovního vztahu:HPP

Nabízená výše platu:neuvedeno

Datum nástupu:kdykoli

Počítačové znalosti:neuvedeno

Popis společnosti

Manpower Inc. je jedna z předních světových společností v oblasti personálních služeb. Společnost vytváří a poskytuje služby, které umožňují jejím klientům dosáhnout úspěchu v měnícím se světě práce.
Společnost s ročním obratem 22 miliard USD vytváří a poskytuje služby pokrývající celý zaměstnanecký a obchodní cyklus, kam patří poskytování zaměstnanců na dobu neurčitou i určitou, hodnocení a výběr pracovníků, školení, outplacement, outsourcing a poradenské služby.

Popis pozice

- responsible for invoicing,  ordering and management of FM services and fit out projects, e.g. space reduction or new space aquisition

- assisting in the preparation of the annual budget and regular finance forecasting

- responsible for maintaining budget expense records and

advising supervisors and others on current budget status

- responsible for accounting control

- administrative work connected with relevant SLA quality control and service delivery

- maintain and record leasing contracts

- maintain and record all relevant IT tools and applications

- maintain and develop relationship with other departments within the company egg. Legal, procurement, finances and responsible suppliers

- direct cooperation and communication with the Real estate team in Germany

- comply to all internal process in accordance with the CEE and US guidance

Požadujeme

  • Education
    Economical or technical education
     
    Language skills
    - Czech: native
    - English: advanced
    Computer skills
    - skilled at Lotus Notes, Box, etc. – advantage,
    - advanced user in Microsoft Office applications – Excel, Word, PowerPoint etc.
    Personal skills
    - organized, methodical, cooperative
    - team player, communicative, friendly
    - responsible, hardworking, willing to learn
    - organization skills and time management
    Other skills
    - driving license

Nabízíme

  • What we offer
    Dynamic and challenging working atmosphere in well-known IT company, young and friendly team of out-sourced facility management team, relevant salary, long term employment.
    Benefits
    Notebook, flexible start/end of working hours, educational courses, training, individual schedules of working hours, home office, self-organization of the job, days of holiday more

Zaměstnavatel

Kontaktní osoba:Štěpán Jurčík

Adresa:Sokolovská 38, Praha 8, 186 00

Odpovědět na tuto pozici
Sdílet: Linkuj si!Jaggni to!MediablogTopOdkazyPřidej odkaz na Bookmarky.czTopClankypošli na vybrali.sme.skDel.icio.uspošli na digg.comSdílej na Facebooku!Sdílej na Twitteru!Sdílej na Technorati!Sdílej na LinkedIn!Sdílej na Google!
 

Aktuální inzeráty

Operátor výroby - ...

dnes | Třinec

Manažer nákupu pro...

dnes | Královéhrade...

PROVOZNĚ-OBCHODNÍ ...

dnes | Královéhrade...

Číšníci a servírky...

dnes | Kynšperk nad...

Číšníci a servírky...

dnes | Leskovec nad...

Cukrář/ka Nové Str...

dnes | Nové Strašecí

Cukrář-dortař Znojmo

dnes | Znojmo

Cukrář/ka Holýšov

dnes | Holýšov

Stájník Staňkov

dnes | Staňkov

OŠETŘOVATEL/KA HOS...

dnes | Chrást

Ošetřovatel skotu ...

dnes | Městec Králové

Dojič/ka - prac. ž...

dnes | Novosedly na...

Všechny inzeráty