Popis pozice
Co bude vaší náplní práce:
Pravidelná kontrola skladových zásob (měsíčně), případné řešení nesrovnalostí
Komunikace s dodavateli a samostatné řešení reklamací
Správa dodavatelských ceníků a obchodních podmínek
Pravidelný reporting pro region ČR/SK
Aktualizace a zlepšování interních směrnic pro oddělení Supply Chain
Spolupráce s kolegy v přátelském šestičlenném týmu Supply Chain a dle potřeby zástup manažerky logistiky
Požadujeme
- Co by vám nemělo chybět:
Zkušenosti z obdobné pozice
Aktivní práce se SAP (moduly MM a LE)
Pokročilá znalost MS Excel na úrovni vyhledávacích/podmiňovacích funkcí, kontingenčních tabulek apod.
Znalost angličtiny komunikativní úrovni – čekat vás bude denní komunikace – zejména písemně, ale i telefonicky se zahraničními dodavateli či kolegy
Nabízíme
- Co vám společnost na oplátku nabídne:
Práci v příjemném pracovním týmu s možností dalšího rozvoje
5 týdnů dovolené + 3 sick days
Příspěvek na dovolenou
Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Flexibilní začátek/konec pracovní doby
Stravenky 120 Kč/den (hradíte si pouze 25 Kč)
Mobilní telefon, notebook
Příspěvek na sport/kulturu/volný čas (13 000 Kč ročně s flexi pass)
Možnost Home Office dle domluvy
Nástup možný ihned nebo dle domluvy (např. po uplynutí výpovědní lhůty)
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Kateřina Maivaldová
Telefon:703 865 347
Adresa:Průmyslová 3000, Turnov, 511 01