Popis společnosti
Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích. Již 15 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce.
Každý rok najdeme práci více než 3 345 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 800 ověřených pracovních pozic.
Jakými firemními hodnotami se řídíme? Zhlédněte video: https://youtu.be/QxnQd9VkLGo
Popis pozice
* optimalizace procesů zavedených na prodejnách a zavádění nových procesů a pracovních metod
* analýza procesů na prodejnách a návrh řešení s cílem zvyšovat efektivitu prodeje a produktivitu
* návrh nových postupů včetně nákladů
* implementace navrhnutých opatření
*vypracování dokumentace a vyhodnocení výsledků různých procesů
* nastavení kontrolních mechanismů
* sledování aktuálních trendů v maloobchodě, monitoring konkurence
* podílení se na projektech digitalizace na prodejnách i ve skladech
Požadujeme
- * praxe v oblasti řízení komplexních projektů a zároveň optimalizace procesů v maloobchodě
* znalost procesů v oblasti maloobchodního prodeje
* aktivní znalost anglického nebo německého jazyka (komunikace se zahraniční centrálou)
* pokročilá znalost MS Excel a MS Powerpoint
* skvělé prezentační a komunikační dovednosti
* schopnost obhájit si své nápady a prosadit se
* analytické myšlení
* schopnost metodicky vést ostatní zaměstnance
* ochotu cestovat po ČR (cca. 1-3x týdně, z velké části okolí Prahy)
Nabízíme
- * 5 týdnů dovolené
* služební vozidlo i k osobním účelům
* stravenky
* Multisport karta
* vzdělávací a jazykové kurzy
* práce vhodná pro muže i ženy
* možnost nástupu: IHNED nebo dohodou
* místo výkonu: Praha-východ (15 minut autem z Prahy Chodov)
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Filip Rampák
Telefon:775 787 064
Adresa:Orlí 36, Brno, 602 00
Odpovědět na tuto pozici