ID inzerátu:2471417
Místo pracoviště:Plzeňský kraj
Obory:Administrativa
Typ pracovního vztahu:HPP
Nabízená výše platu:35 000 - 40 000 CZK
Datum nástupu:kdykoli
Počítačové znalosti:neuvedeno
Popis společnosti
Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích. Již 15 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce.
Každý rok najdeme práci více než 3 345 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 800 ověřených pracovních pozic.
Jakými firemními hodnotami se řídíme? Zhlédněte video: https://youtu.be/QxnQd9VkLGo
Popis pozice
* Obstarávání agendy spojené se zaměstnáváním agenturních zaměstnanců
* Spolupráce s kolegy při předvýběru kmenových zaměstnanců
* Práce v personálních systémech
* komunikace s účetním oddělením
Požadujeme
- * Minimálně SŠ vzdělání
* Velmi dobrou znalost MS Office, především při práci s MS Excel
* Pečlivost, komunikační dovednosti a profesionální vystupování
* Praxe v personalistice výhodou, ne podmínkou
Nabízíme
- * 13.mzdu
* Flexibilní pracovní dobu
* Skvělou partu kolegů
* Penzijní pojištění
* Stabilní zaměstnání v nadnárodní společnosti
* Atraktivní finanční ohodnocení
* Jazykové vzdělání
* Věrnostní odměny
*Závodní stravování
* pozice vhodná pro muže i ženy
* Místo výkonu práce: Tachovsko
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Alena Rabušicová
Telefon:775 787 077
Adresa:Orlí 36, Brno, 602 00
Odpovědět na tuto pozici