Popis společnosti
Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích. Již 15 let pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce.
Každý rok najdeme práci více než 3 345 uchazečům o zaměstnání a jen v tuto chvíli nabízíme on-line více než 1 800 ověřených pracovních pozic.
Jakými firemními hodnotami se řídíme? Zhlédněte video: https://youtu.be/QxnQd9VkLGo
Popis pozice
* Akviziční a obchodní činnost
* Spolupráce na tvorbě operativních a finančních plánů organizace
* Zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do svěřeného týmu
* Motivace a hodnocení podřízených pracovníků
* Samotná realizace zprostředkování vhodných kandidátů klientům
* Rozvoj svěřeného týmu
* Reporting vedení společnosti
Požadujeme
- * Středoškolské vzdělání
* Prokazatelnou praxi a výsledky v oblasti obchodu a prodeje (v personální agentuře velkou výhodou)
* Přirozenou autoritu potřebnou pro vedení týmu
* Schopnost využívání kritického myšlení
* Vynikající organizační a prezentační schopnosti
* Schopnost stavět se výzvám čelem s chutí a energií
Nabízíme
- * Silné a zkušené zázemí české personální agentury s více než 18letou tradicí
* Důvěru při tvorbě nového týmu v zavedené pobočce
* Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domu, odborné kurzy, služební automobil (i k soukromým účelům)
* Stravenky, teambuildingy, 5 dní sickday, motivující soutěže, multisport kartu
* Za nadstandardní výsledky Vás a Vaši drahou polovičku pošleme 2x ročně na 7denní luxusní wellness pobyt v Krkonoších
* Plnou podporu vedení společnosti při Vaši adaptaci
* Prostředí, ve kterém budete prožívat pozitivní vibrace nejen v den výplaty :O)
* Místo výkonu práce: Hradec Králové
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Eduard Frey
Telefon:775 787 242
Adresa:Orlí 36, Brno, 602 00
Odpovědět na tuto pozici