ID inzerátu:2472989
Místo pracoviště:Praha, kraj: Hlavní město Praha
Obory:Administrativa
Typ pracovního vztahu:HPP
Nabízená výše platu:neuvedeno
Datum nástupu:kdykoli
Počítačové znalosti:neuvedeno
Popis pozice
Co vás čeká a nemine?
Úzká spolupráce s obchodními manažery z ČR a SK
Správa dat ve 3 - 4 systémech
Kontrola správnosti údajů a tvorba obchodních smluv
Evidence objednávek a faktur
Komunikace s lékaři a klienty
Požadujeme
- Koho hledáme?
Motivovaného kandidáta, které ho baví práce v back office
Zkušenosti z administrativy preferujeme v délce min. 1 roku
Komunikativní - nebát se zavolat a doptávat se na chybějící data
Úroveň anglického jazyka alespoň B1 - denní emailová komunikace
Pečlivého člověka, který si dokáže sám zorganizovat práci a naplánovat úkoly
Nabízíme
- A čím je náš klient zajímavý?
Čeká vás důkladné zaškolení od zkušené kolegyně
Budete součástí týmu cca 10 osob, kdy kolegové jsou na různých úrovních seniority
Práci budete vykonávat zejména z domova, jinak kanceláře sídlí na Nových Butovicích
Budete v kontaktu i se zahraničními týmy
O zaměstnance je postaráno bohatým balíčkem benefitů: stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, příspěvek na dopravu a sport, penzijko, body do cafeterie, jazykové kurzy a mnohem víc
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Petra Šedová
Telefon:727 807 347
Adresa:Průmyslová 3000, Turnov, 511 01