ID inzerátu:2475375
Místo pracoviště:Praha, kraj: Hlavní město Praha
Obory:Audit, daně, účetnictví
Typ pracovního vztahu:HPP
Nabízená výše platu:neuvedeno
Datum nástupu:kdykoli
Počítačové znalosti:neuvedeno
Popis pozice
• Zefektivnění interních procesů a nástrojů pro efektivní fungování centrálního zpracování mezd
• Ve spolupráci s Vedoucí mzdové účtárny a TL SSC zajistit zpracování mzdových výkazu, nastavit personální strategii a rozvoj týmu
• Nastavení efektivní formy spolupráce a komunikace s jednotlivými pobočkami firmy, které zastřešují agendu zaměstnávání agenturních zaměstnanců
• Přímo se podílet na řízení operativy části mzdového týmu a podílet se na jejich zaškolení
• Aktivní návrhy a realizace změn vedoucí k automatizaci a zefektivnění procesů v rámci svěřených oddělení
• Nastavení a realizace kontrolních mechanismů při přípravě podkladů a zpracování mezd
• Nastavení, metodické řízení a dozor nad procesem přípravy pracovně-právních dokumentů pro přidělené zaměstnance
Požadujeme
- • Prokazetelné manažerské dovednosti
• Zkušenost s vedením většího týmu (cca 15-20 lidí)
• Zkušenost s vedením SSC či Customer Service výhodou
• Znalost zpracování mzdové agendy, skvělá znalost MS Excel
• Zkušenost s nastavováním procesů a automatizací procesů
• Znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme
- • Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum)
• Práce na plný úvazek
• Příjemné a moderní pracovní prostředí v centru Prahy (Florentinum)
• Množství benefitů: stravenky, týden dovolené navíc, možnost práce na home office až 2x v týdnu, sick days, Multisport karta, Cafeterie a další,
Zaměstnavatel
Kontaktní osoba:Iva Klimešová
Telefon:730 162 002
Adresa:Průmyslová 3000, Turnov, 511 01